دزدی مطالب سایت های رزبلاگ توسط نسخه موبایل

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید : صفحه اصلی

با عضویت در کانال تلگرامی لرن سایت ، اولین فردی باشید که از تخفیفات و مطالب جدید خبردار می شوید !

دزدی مطالب سایت های رزبلاگ توسط نسخه موبایل

اطلاعیه - دزدی مطالب سایت های رزبلاگ

باسلام به همراهان لرن سایت..

امروز بنده این پست را بعد از چندین هفته بررسی ارسال کردم.

بیشتر شما شاید با نرم افزار انتقال مطلب از رزبلاگ به وردپرس که تازگیا منتشر شده برخورد کردیدو نیز شاید تو ذهن همتون این سوال ایجاد شده که چطور ممکنه توسط سایت مپ عمل انتقال مطلب رو به طور کامل انجام داد.؟!

باید در جواب بگم اصلا سایت مپی در کار نیست! این یک دروغی بود که برنامه نویس جهت فاش نشدن سر کار خود گفته است. انتقال مطلب توسط این نرم افزار از طریق نسخه موبایل رزبلاگ انجام می شود بله درست شنیدید از طریق نسخه موبایل !! یعنی اگر yoursite.com سایت شما است با اضافه کردن /m به آخر سایت خود ( yoursite.com/m ) می توانید وارد نسخه موبایل سایت خود شوید و نیز اندک سایت هایی نسخه موبایلشان غیرفعال می باشد و برنامه نویس از این ترفند استفاده کرده و نرم افزاری ساخته است که حتی به ادامه مطلب و برچسب ها و موضوعات آن مطلب نیز رحم نمی کند و اما چرا لرن سایت تصمیم به زدن این اطلاعیه شد ؟ زیرا این نرم افزار می تواند اسپمر بسیار قدرتمندی شود همانطور که اشاره شد حتی به ادامه مطلب و برچسب و موضوع مطلب نیز رحم نمیکند و اگر دست یک فرد سودجویی بیوفتد …. .

طی پیگیری های مکرر لرن سایت این امکان در رزبلاگ حذف شد و نیازی به غیرفعال سازی آن نیست.

باتشکر مدیریت لرن سایت

4.3/5 - (6 امتیاز)
اگه مطلب خوشتون اومد پس لطفا به اشتراک بذارین تا بقیه هم خوششون بیاد :)

نظرات

مشترک شدن
اطلاع رسانی از :
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments