طراحی نرم افزار مالی و حسابداری

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید : صفحه اصلی

با عضویت در کانال تلگرامی لرن سایت ، اولین فردی باشید که از تخفیفات و مطالب جدید خبردار می شوید !

طراحی نرم افزار مالی و حسابداری

طراحی نرم افزار مالی حسابداری

این روز ها با تقریب خوبی می توان گفت شرکت یا بیزینسی باقی نمانده است که از نرم افزار ها استفاده نکند و برای مدیریت بهتر کار خود از اپلیکیشن ها کمک نگیرد.
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، بسیاری از کار ها را ربات ها، نرم افزار ها و… به عهده گرفته اند. ساده ترین این کارها، ذخیره سازی داده، حساب و کتاب و آمار هست که بطور خلاصه می توان آنها را به نام نرم افزار های مدیریتی ، حسابداری ، ارتباط با مشتری CRM و مالی خلاصه کرد. نرم افزار های انبارداری نیز از این نوع اپلیکیشن ها هستند که بطورحتم اگر وجود نداشتند، خیلی از بیزینس های بزرگ دیگر ناکارآمد بودند. پردازش کالاها، حسابداری و… بدون این طیف از اپلیکیشن ها واقعا طاقت فرسا بوده و حتی بعضا ناممکن است.
شراکتی مثل آمازون را درنظر بگیرید، بدون نرم افزار و هوش مصنوعی ( AI ) و ربات ها واقعا می توانست روزانه چندین صد هزار سفارش را مدیریت کند؟ قطعا خیر.
اما تنها نیاز نیست که مدیران و کارمندان را به استفاده از نرم افزار های مدیریتی، مالی (حسابداری ) و اتوماسیون سوق می دهد، بلکه بعضا شفافیت و ایجاد اسودگی بی حد و اندازه ای که این نرم افزار ها به ارمغان می آورد، دلیل اصلی انتخاب و استفاده از این گونه نرم افزار هاست.
امروزه نرم افزار های مالی و مدیریتی، یک گام فراتر گذاشته و حتی اقدام به پیش بینی سودماهانه و.. می کند و یک ابزار کارآمد و باهوش تمام عیار در کنار متخصصان شده است.
اگر شما هم از آن گونه افراد و مدیرانی هستید که دوست دارید با طراحی و توسعه سیستم نرم افزاری ارتباط با مشتری (CRM)، و یا نرم افزار های مالی کنترل و نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد کارمندان داشته و هماهنگی بین کارمندان و مشتریان را افزایش داده و همچنین از انجام درست همه چیز مطمئن باشید ، ما اینجاییم تا شما را در این راه کمک کنیم و سیستم درخواستی تان را اجرا کنیم. امکاناتی که از نرم افزار های مالی می توان انتظار داشت عبارتند از :
– سهولت کار با نرم افزار و دسترسی آسان به تمامی اطلاعات بدون مشکل و اتلاف وقت
– امنیت کافی
– آنالیز اطلاعات نسبت به دوره های زمانی مشخص
– امکان بک آپ و ریستور کردن اطلاعات
– امکان تعریف دسترسی های متفاوت برای نرم افزار ( برای مدیر، کارمند، حسابدار ، .. )
– اتصال به وب جهت بارگیری و ارسال اطلاعات برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و امکان دسترسی به آن در هر زمان
و….

بنا به کار و هدفی که هر شرکت یا مجموعه دارد، نرم افزار های مالی متنوعی امکان طراحی و اجرایی دارد، از نرم افزار های مالی حرفه ای با امکان رد و بدل کردن اطلاعات بین سرور و نسخه تحت وب در کنار ویندوز گرفته تا نرم افزار های ساده صرفا جهت ذخیره سازی اطلاعات مالی و حسابداری و چاپ فاکتور و در نهایت نرم افزار انبارداری.

اگر شما هم مایلید بخشی از کارهایتان را به عهده نرم افزار بگذارید و از آنها جهت افزایش بازدهی و سهولت کارهایتان استفاده نمایید، تیم لرن سایت درخدمت شماست! کافیست نیاز خودتان را توسط نظرات و یا ایمیل info[at]learn-site.com به ما ارسال کنید تا علاوه بر مشاوره، از هزینه تقریبی نیز مطلع شوید.

 

1/5 - (1 امتیاز)
اگه مطلب خوشتون اومد پس لطفا به اشتراک بذارین تا بقیه هم خوششون بیاد :)

نظرات

مشترک شدن
اطلاع رسانی از :
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
احسان
احسان
3 سال گذشته

سلام و خسته نباشید
مجموعه ما مجموعه ورزشی تفریحی هست که در قالب رفتینگ و گردشگری فعالیت داریم میخواستم بدونم میشه نرم افزار حسابداری در این مجموعه طراحی کرد یا خیر ممنون میشم تماس بگیرید
(بدلیل حریم خصوصی، شماره موبایل حذف گردید)

شریف پور
شریف پور
ادمین
Reply to  احسان
3 سال گذشته

باسلام،
کارشناسان مربوطه با شما تماس گرفته اند و اطلاعات مربوطه ارائه شده است.
درصورت تمایل لرن سایت درخدمت شماست.