آموزش نصب وردپرس توسط سی پنل

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید : صفحه اصلی

با عضویت در کانال تلگرامی لرن سایت ، اولین فردی باشید که از تخفیفات و مطالب جدید خبردار می شوید !

آموزش نصب وردپرس توسط سی پنل

آموزش نصب وردپرس توسط سی پنل

 

همانطور که می دانید وردپرس یکی از محبوب ترین CMS های موجود در جهان هست و بیش از چندین میلیون سایت از این CMS استفاده می کند ، در این آموزش می خواهیم نحوه نصب وردپرس توسط پلاگین هاست سی پنل را آموزش بدیم ، فقط توجه داشته باشید که در این روش ما از پلاگین سی پنل استفاده می کنیم و اگر شما تاکنون نتوانستید وردپرس را نصب کنید این روش بهترین روش و راحت ترین روش برای نصب وردپرس است که تنها دو کلیک تا نصب وردپرس تان فاصله خواهید داشت !

 

نصب وردپرس توسط ماژول cpanel

 

برای شروع شما باید وارد سی پنل شوید و قسمت Applications بروید ، اگر در این قسمت پلاگینی با نام  WordPress Manger بود روی آن کلیک نمایید . اگر قسمت اپلیکیشن ها و یا پلاگین وردپرس نبود این آموزش برای شما کارساز نیست و به میزبانی هاست تان تیکت ارسال نمایید اگر می توانند این ماژول را برای شما فعال کنند اگر که نه شما بایستی دستی وردپرس را نصب نمایید.

 

ماژول WordPress Manger سی پنل

بعد از ورود به ماژول روی دکمه New Site کلیک کنید تا به صفحه ساخت وردپرس هدایت شوید.

 

نصب WordPress در Cpanel

 

در قسمت Installation Domain ، مسیری که می خواهید در آن نصب کنید را انتخاب کنید . توجه داشته باشید در مسیری که انتخاب می کنید اگر فایل های مشابه وردپرس وجود داشته باشد جایگزین خواهد شد . اگر هم می خواهید در ساب دامین نصب کنید دکمه Add a subdomain  را می توانید کلیک کنید و مسیر جدیدی را ایجاد نمایید .

 

بعد روی دکمه Install کلیک کنید و چند ثانیه منتظر بمانید ! تبریک به سادگی چند کلیک شما وردپرس را نصب کردید.

آموزش نصب وردپرس

بعد در مسیری که نصب کردید به آدرس لاگین بروید ( yousite.com/wp-login.php ) و توسط یوزر و پسوردی که ارائه شده لاگین فرمایید.

 

این روش حتی برای کسانی که بصورت دستی می توانند نصب کنند نیز بدلیل سرعت بالا مناسب هست و دیگر نیازی نیست دستی دیتابیس ایجاد کنید ، یوزر اضافه کنید ، فایل نصب دانلود و آپلود کنید و …. . به سادگی چند کلیک وردپرس روی سایت شما نصب می گردد.

 

 در صورتی که نیاز به طراحی قالب اختصاصی دارید و یا هرگونه پروژه برنامه نویسی مورد نیازتان است می توانید تیکت ارسال نمایید تا کارشناسان ما پروژه شما را بررسی و ثبت کرده و تا کسب رضایت شما همراهی فرمایند.

3.5/5 - (2 امتیاز)
اگه مطلب خوشتون اومد پس لطفا به اشتراک بذارین تا بقیه هم خوششون بیاد :)

نظرات

مشترک شدن
اطلاع رسانی از :
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments