اسپمر یا نرم افزار انتقال مطلب چیست

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید :
صفحه اصلی » اسپمر یا نرم افزار انتقال مطلب چیست

اسپمر یا نرم افزار انتقال مطلب چیست

2,583 بازدید

نرم افزار انتقال مطلب یا اسپمر
درصورتیکه تصمیم به خرید اسپمر مطلب دارید می توانید از اسپمر های فروشگاه لرن سایت بازدید کنید : کلیک کنید

باسلام و عرض خسته نباشید به شما کاربر و بازدید کننده گرامی
*شما شاید اسپمر یا نرم افزار های انتقال مطلب رو مشاهده کردید و آن سوال در ذهن شما ایجاد شده که این نرم افزار اسپمر یا نرم افزار انتقال مطلب یعنی چی؟
در اینجا میخوام به شما توضیح بدم که چنین نرم افزار هایی در واقع کارشون چی هست .
ببینید به نظر من نرم افزار انتقال مطلب بهتر از کلمه اسپمر انتقال مطلب هستش چون اسپم به چیزی میگن که ارزش نداشته باشه یا به عنوان مثال فضای الکی را اشغال کنه ولی خوب از زمینه دیگه هم میشه به این نگاه کرد(البته در این پست منظورم از اسپمر یا نرم افزار انتقال مطلب , نرم افزار های انتقال مطلب از فید(اسپمر فید ) لرن سایت هستش)نگاه دیگه هم این میشه که اون سایتایی که مثلا نویسندش معلوماتش در مورد سئو یا وب نویسی کمه مطالبش هدر نمیره و توسط نرم افزار اسپمر لرن سایت کپی می شود و لینک به سایت مرجع داده می شود  در نتیجه محبوبیت اون لینک و اون مطلب هم میره بالا و زودتر در دنیای مجازی منتشر میشه بنده از اول هم گفتم که هیچگونه سوءاستفاده ای در ساخت نرم افزار در نظر گرفته نشده چون در پستی که توسط نرم افزار لرن سایت کپی شده منبع و کپی رایت ذکر میشه و هم از نظر “قانونی” و هم از نظر “شرعی ” مشکلی نیست
*خوب از سرفصل مورد نظر بیشتر دور نریم از کار نرم افزار انتقال مطلب فید مونده بودیم.
خوب این نوع نرم افزار ها با دادن آدرس فید (RSS) به برنامه و وارد کردن اطلاعات ورود سایت به برنامه و اعمال تنظیمات دلخواه و زدن دکمه ارسال تمامی مطالبی که تو فید هستش یک به یک کپی میشه . البته توجه داشته باشید هرچی تو فید باشه کپی میشه نه اینکه انتظار داشته باشید کل مطلب کپی بشه و به همراه ادامه مطلب و..نه این شکلی نیست و بستگی به برنامه نویس سایت داره که چگونه فید رو ساخته باشه ..
سرعت نرم افزار های اسپمر لرن سایت هم جای خود دارد 8-15 ثانیه برای هر مطلب طول میکشه و با ضرب و تفریق ساده متوجه می شویم که نرم افزار میتونه در یک روز حدود 7200 مطلب ارسال کنه!
الان شما فرض کنید برای سایت نویسنده گرفته بودید و برای هر مطلب بر فرض 50 تومان می دادید . اگه روزانه 7200 مطلب بذارید میشه 360.000 تومان در روز!
حالا قراره چقدر از سایت در بیارید که این همه پول بدید روزانه! ولی شما می تونید با این نرم افزار هم به کارهای خودتون برسید و هم بذارید سایت اتوماتیک اپدیت بشه که خودتون هم بعد گذشت زمان به راحتی متوجه می شید که پول گرفته شده بابت این نرم افزار بسیار ناچیز است.
شما یه نویسنده مادام العمر میگیرید که هرچقدر بگید پست میفرسته و هیچ مبلغ اضافه ای کسر نمی کنه که اسمش هم نرم افزار انتقال مطلب از فید لرن سایت هستش.
به راحتی عرض چند هفته چندین برابر پول نرم افزار رو در میارید.!!
*اما خیلی از دوستان پیش اومده بود که میگفتند مثلا تفاوت اسپمر گوگل با اسپمر فید چیه یا مثلا چرا اسپمر گوگل در عرض چند روز ورودی گوگل خوبی میگیره ولی این نرم افزار باید وقت گذاشته بشه و بعد چندین روز یا بعد چند هفته ورودی گوگل خوب میگیره؟
در جواب باید بگم این عقیده تماما اشتباه است که اسپمر گوگل بصرفه تر از اسپمر فید هستش نتایج گوگل چون چگالی زیادی دارند در اولین ماه یا اولین هفته بهتر ایندکس میشه ولی خوب چه فایده وقتی چند ماه گذشت (به صورت متوسط 2 ماه ) گوگل سایت رو اسپم شناسایی میکنه و دامنه دچار الگوریتم میشه و از فردا دیگه اون دامنه یه قرون نمیارزه!

شما فکر می کنید مثلا وبلاگدهی هایی مثل رزبلاگ در راه خدا این سایتارو مسدود میکنند؟
نه دوست عزیز چون این نوع اسپمر ها شدیدا برای دامنه یا ساب دامنه میزبان مضر هستند و این شکلی که سایت های اسپمر گوگل در رزبلاگ بیشتر می شوند فردا دامنه رزبلاگ دچار الگوریتم میشه و دیگر زحماتی که برای دامنه رزبلاگ کشیده شده بود صفر میشه…
ولی اسپمر های فید این شکلی نیستند.مخصوصا اسپمر های فید لرن سایت که اکثر مبانی سئو رعایت شده و زیر نظر سئو کار متخصص ساخته شده و تمامی سعی بر این شده که چگالی مطلب و سئو مطلب حداکثرین باشه.
سایت هایی که توسط اسپمر های فید لرن سایت ساخته شده اند کمی طول میکشه بالا بره ولی وقتی بالا رفت دیگه نگران پایین اومدنش نباشید.یعنی بعد 1 2 هفته که ورودی گوگل گرفت یعنی همه چی وفق مراد حال گوگل هست  و هرچقدر پست زیاد بذارید ورودی گوگل میره بالا و چون اکثر پست های ارسال شده توسط نرم افزار با الگوریتم های گوگل مشکلی ندارند پس دیگه مشکلی از نظر سئو و دچار الگوریتم شدن ندارید.
بازم خودتان مختار هستید که انتخاب کنید
سایتی که عرض 1 روز بره بالا و بعد چند هفته دیگه برای همیشه بیاد پایین
یا سایتی که عرض چند هفته ( 3-14 روز) بالا بره و همیشه بالا بمونه.
البته اینم بگم اگر ” نمیخواهید” یه سایتی داشته باشید که برای آیندتون بدرد بخوره و بتونید چندین سال ازش نون ببرید بهترین پیشنهاد اسپمر های گوگل هستند که به صورت موقتی سایت بالا میره .
امیدوارم اصل ماجرا رو به خوبی بیان کرده باشم.

درصورتیکه تصمیم به خرید اسپمر مطلب دارید می توانید از اسپمر های فروشگاه لرن سایت بازدید کنید : کلیک کنید

هرگونه سوالی داشتید در خدمتم.
با آروزی موفقیت ./

آگوست 29, 2015 برچسب ها :
Rate this page