قوانین فروشگاه لرن سایت

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید :
صفحه اصلی » قوانین فروشگاه لرن سایت

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما.

 

قوانین محصولات فروشگاهی :
1. اول از همه قابل ذکر هست هرگونه سوءاستفاده از نرم افزار ها یا محصولات ، به لرن سایت و برنامه نویس مربوط نیست.
2. با دقت محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید زیرا که محصول خرید شده تعویض یا برگشت داده نمی شود.
3. درصورت وجود مشکل ، خریدار محترم می بایست با تیم پشتیبانی همکاری کند تا هرچه سریعتر مشکل رفع شود و در غیر اینصورت لرن سایت حق دارد که هیچگونه پشتیبانی به خریدار ارائه ندهد.
4. همانطور که در گزینه قبلی نیز اشاره شد ، درصورت بروز مشکل در نرم افزار ، خریدار محترم مستلزم به اجرایی کردن گفته های پشتیبان است ( اعم از ارائه تیم ویور ، آپدیت و یا دانلود پیش نیاز ها و حتی در برخی از مواقع نصب مجدد سیستم عامل )
5. بخاطر داشته باشید تمامی نرم افزار ها و محصولات موجود ، تست شده اند و مشکلی ندارند ، اما در هر صورتیکه خریدار راضی نباشد و نیز اگر با راهنمایی های پشتیبانی هم به نتیجه ای نرسیده باشد مبلغ برگشت داده خواهد شد. (صرفا نرم افزار های فروشگاه ، جهت بازگشت وجه باید خریدار ثابت نماید که برنامه مشکل دارد ، توسط ارائه کردن تیم ویور و…)
6. در صورتیکه تیم پشتیبان متوجه سرکاری بودن موضوع درخواست پشتیبانی خریدار شود و به اصطلاح خریدار تیم پشتیبانی را سرکار بگذارد ، تیم پشتیبانی حق دارد تا پشتیبانی ارائه ندهد و پشتیبانی خریدار را ابطال نماید.
7. خریدار به هیچ وجه بدون هماهنگی و یا اخذ مجوز فروش ، حق واگذاری یا فروش لایسنس و یا محصول را ندارد و در صورت مشاهده بصورت قانونی برخورد خواهد شد و لرن سایت در این صورت اجازه دارد نسبت به هر کاری اقدام نماید.
8. خرید نرم افزار یا محصول به منزله تایید قوانین و شرایط بالا می باشد.

 
قوانین پروژه های اختصاصی :

* پروژه های اختصاصی شامل نرم افزار و بطور کلی اپلیکیشینی است که در فروشگاه لرن سایت بصورت آماده فروخته نشده و خریدار آن را بصورت اختصاصی از لرن سایت خریده یا سفارش طراحی داده باشد.

1. اول از همه قابل ذکر هست هرگونه سوءاستفاده از نرم افزار و اپلیکیشن ، به لرن سایت و برنامه نویس مربوط نیست.
2. امکان بازگشت وجه پس از 24 ساعت بعد از سفارش وجود ندارد ، در صورتیکه در طول 24 ساعت کاربر از پروژه صرف نظر نماید صرفا 85 درصد مبلغ بازگردانده خواهد شد.
3. پروژه های اختصاصی بدون مشکل و بعد از تست تیم فنی تحویل داده می شود اما درصورتیکه مشکلی وجود داشته باشد خریدار می بایست با تیم پشتیبانی برای حل مشکل همکاری نماید ( اعم از ارائه تیم ویور و حتی برخی اوقات نصب مجدد سیستم عامل مانند ویندوز و.. ) ، در صورت عدم همکاری ، تیم پشتیبانی حق دارد تا هیچگونه پشتیبانی ارائه ندهد و پشتیبانی را ابطال نمایید.
4. امکان رفع مشکل تنها زمانی میسر است که مشکل از سوی برنامه باشد و درصورت تغییر کدنویسی از سوی سرور یا سایت مورد نظر مربوط به لرن سایت نمی باشد.
5. مدت زمان پشتیبانی از پروژه به قراردادی که بسته شده است بستگی دارد و پس از اتمام مدت زمان ، تیم پشتیبانی لرن سایت هیچگونه وظیفه ای بابت پشتیبانی نرم افزار ندارد.
6. خریدارِ نرم افزار اختصاصی بدون کسب اجازه فروش از لرن سایت ، هیچگونه حق به فروش رساندن و یا نیز منتشر کردن پروژه را ندارد و در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد و لرن سایت اجازه هرگونه اقدامی دارد. این مورد صرفا شامل نرم افزار هایی که صاحب امتیاز سایت مبدا خریدار نباشد ، این مورد در نرم افزار هایی که صاحب امتیاز کلی خریدار است مانعی ندارد ( به عنوان مثال برنامه اندرویدی اختصاصی یک سایت )
7. خرید نرم افزار یا محصول به منزله تایید قوانین و شرایط بالا می باشد.

 

* قوانین و شرایط بالا، امکان تغییر را دارند.

* قوانین آپدیت شد در تاریخ 96/01/24

 

مشتریان گرامی توجه داشته باشند تمامی این قوانین بخاطر افزایش رضایتمندی شما و تسریع خدمات دهی وضع شدند ، لذا ، لطفا ما را با حداکثر همکاری ، همراهی نمایید.

جولای 5, 2016 برچسب ها :
4.6/5 - (10 امتیاز)