آموزش برنامه نویسی موازی در سی شارپ | قسمت اول

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید : صفحه اصلی

با عضویت در کانال تلگرامی لرن سایت ، اولین فردی باشید که از تخفیفات و مطالب جدید خبردار می شوید !

آموزش برنامه نویسی موازی در سی شارپ | قسمت اول

آموزش برنامه نویسی غیرهمزمان در سی شارپ

با درود خدمت همراهان لرن سایت .

با سری جدید و کاملا رایگان از آموزش برنامه نویسی موازی ( با این نام ها نیز شناخته می شود : برنامه نویسی نا همزمان، غیرهمزمان و معادل انگلیسی : asynchronous و همچنین parallel programming نیز می گویند) در سی شارپ (C#) در خدمت شما هستیم. این ویدیو قسمت اول از سری آموزش برنامه نویسی موازی می باشد.

برنامه نویسی موازی و ناهمزمان تفاوت هایی دارد و در واقع برنامه نویسی ناهمزمان یکی از روش های متداول برنامه نویسی موازی می باشند و در این آموزش تمرکز ما روی برنامه نویسی ناهمزمان خواهد بود.

برنامه نویسی ناهمزمان یکی از مهم ترین موضوعات در برنامه نویسی هست و برای یک برنامه نویس حرفه ای ضروری هست که در این زمینه اطلاعات داشته باشد، این نوع برنامه نویسی فقط منحصر به سی شارپ نیست و توی اکثر زبان های برنامه نویسی حتی جاوا اسکریپت نیز وجود دارد.

برنامه نویسی موازی در واقع راه حلی برای پردازش چندین اطلاعات در یک زمان مشخص بدون هنگ کردن است ،  این امر نیز با ویژگی تردینگ سی شارپ قابل انجام است.

در منابع فارسی اطلاعات کمی در این مورد وجود دارد ، پس ما بر آن شدیم که یکی از جامع ترین آموزش برنامه نویسی غیرهمزمان در سی شارپ را بسازیم و بصورت رایگان در اختیار برنامه نویسان قرار دهیم ،

در این قسمت ابتدایی،  درباره برنامه نویسی موازی بیشتر توضیح می دهیم و با سر فصل ها و منابع دوره آشنا می شویم ، با ما در طول این دوره همراه باشید.

 

مشاهده ویدیو بصورت آنلاین :

 

 

دانلود ویدیو :

لینک دانلود قسمت اول : کلیک کنید

مدرس دوره : فرهاد محسنی

حجم : 7 مگابایت

مدت زمان : 7 دقیقه

پسورد : learn-site.com

مشاهده قسمت دوم : آموزش کار با Threading در سی شارپ

 

حتما منتظر نظرات شما هستیم 🙂

 

2/5 - (1 امتیاز)
اگه مطلب خوشتون اومد پس لطفا به اشتراک بذارین تا بقیه هم خوششون بیاد :)

نظرات

مشترک شدن
اطلاع رسانی از :
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments