ترایگر ها و فانکشن های داخلی-قسمت هشتم آموزش SQL

لرن سایت,آموزش برنامه نویسی سی شارپ,آموزش طراحی سایت,آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش SQL c# android php jquery,قالب سایت

شما اینجا هستید : صفحه اصلی

با عضویت در کانال تلگرامی لرن سایت ، اولین فردی باشید که از تخفیفات و مطالب جدید خبردار می شوید !

ترایگر ها و فانکشن های داخلی-قسمت هشتم آموزش SQL

ترایگر ها و فانکشن های داخلی

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی لرن سایت

با ادامه مجموعه آموزش اس کیو ال سرور(SQL SERVER) در زبان سی شارپ(#C) که به ترایگر ها(trigger) و فانکشن های داخلی(built in function) پرداخته همراه شما هستیم.
در این قسمت در رابطه با ترایگر ها و نحوه پیاده سازی آنها و همینطور کاربرد آنها در اس کیو ال سرور بحث خواهیم نمود و ترایگری را تعریف نموده ودر برنامه از آن استفاده می کنیم

در این قسمت در رابطه با ترایگر ها(trigger) و نحوه پیاده سازی آنها و همینطور کاربرد آنها در اس کیو ال سرور(SQL SERVER) بحث خواهیم نمود و ترایگری را تعریف نموده ودر برنامه از آن استفاده می کنیم و در رابطه با نحوه کارکرد ترایگر ها مپردازیم.در ادامه به بحث در رابطه با فانکشن (Function) های آماده اس کیو ال سرور خواهیم پرداخت و آنها را به شما معرفی خواهیم نمود سپس به پیاده سازی ترایگر کاربردی و استفاده از فانکشن های داخلی اس کیو ال سرور می پردازیم.

در رابطه با فانکشن های آماده بر اساس دسته بندی که خود اس کیو ال سرور انجام داده توابع پر کاربرد خلاصه وار شرح داده خواهند شد.

ترایگر ها و فانکشن های آماده جزو المان(Eleman) های مهم اس کیو ال سرور هستند و کاربرد بسیار زیادی در برنامه های کاربردی دارند.

حجم : 44.75 مگابایت

لینک دانلود : کلیک‌ کنید

پسورد : learn-site.com

 

با تشکر از همراهی شما ، سوالات و پیشنهادات تان را لطفا در نظرات ارسال نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
اگه مطلب خوشتون اومد پس لطفا به اشتراک بذارین تا بقیه هم خوششون بیاد :)

نظرات

مشترک شدن
اطلاع رسانی از :
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments